Her kan du få svar på de hyppigste spørgsmål fra vores kunder. Det vigtigste for os er, at du som kunde hos CarPal er fri for bekymringer hele vejen igennem bilhandlen. Hvis der er noget vi ikke giver svar på, er du altid velkommen til at kontakte os.
Nej. CarPal tager imod alle henvendelser. Vi kvalificerer de henvendelser vi får, så du alene skal vise bilen frem til seriøse købere. Derfor er bilen typisk solgt efter første fremvisning.
Når køber henter din bil straksoverfører CarPal den aftalte købesum til din konto. Du kan altså se beløbet på din konto inden bilen ejerskiftes og nøglerne udleveres.
Nej. Hvis bilen ikke bliver solgt eller du vælger at sælge den til en anden forhandler eller privat, koster det dig ikke en krone. Vi beder dig blot meddele os dette, så vi kan standse vores annoncering af bilen.
Vi annoncerer din bil på en række forskellige salgsplatforme og for at sikre, at al information opdateres alle steder, skal du enten skrive din ændring til os på hello@seashell-jaguar-566584.hostingersite.com eller ringe til os på 61 10 52 10.
CarPal bruger det professionelle vurderingsværktøj Indicata. Du er altid velkommen til at få en vurdering af bilen fra dette. Så kan du vurdere, om du finder den annoncerede pris rimelig.
Alle vores biler er prissat udfra en at bilen er fejlfri. Skulle testen af bilen vise fejl er det enten et udgangspunkt for en reduktion af prisen – eller også udbedres fejl inden du overtager bilen.
Mange bilejere har lån i deres bil. Og derfor er der registreret restgæld. I forbindelse med handlen fremsender vi dig dokumentation for restgældens størrelse og samtidig dokumenterer vi også, at gælden er betalt ud – inden du overtager bilen
Hej! Vores hjemmeside bruger cookies for at give dig den bedste og mest personlige oplevelse. Nogle er nødvendige for, at alt virker, mens andre hjælper os med at forbedre siden.